Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Χαμός σήμερα στη βουλή από την ομιλία του Αριστοτέλη Παυλίδη


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ: Τύχη καλή, κύριοι συνάδελφοι, να διαδέχομαι στο Βήμα ωραία κυρία. Τύχη καλή. Και η τύχη αυτή γίνεται ακόμη καλύτερη, διότι επιτέλους έφθασε στη Βουλή ο περίφημος φάκελος Μανούση. Και θα με ρωτήσετε όλοι πώς συνδέεται αυτός ο φάκελος με το νομοσχέδιο περί παραχωρήσεως δικαιώματος ψήφου στους Έλληνες τους εγκατεστημένους στο εξωτερικό, τους αποδήμους όπως τους αποκαλεί. Θα σας τα εξηγήσω αμέσως.

Συμβαίνει, κύριοι συνάδελφοι, η οικογένειά μου να έχει μέλη της αποδήμους χρόνια, Έλληνες της διασποράς εγκατεστημένους σε διάφορες ηπείρους, κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες όπου βρίσκεται η οικογένεια της συζύγου μου. Ο αδελφός της μάλιστα είναι γερουσιαστής στο Ιλινόις χρόνια, ένα ελληνόπουλο που ξεκίνησε από το μηδέν και αναδείχθηκε σε πολιτικό παράγοντα, όπως και ο αδελφός μου περί του οποίου ομιλεί το περίφημο διαβιβαστικό εις τη Βουλή του φακέλου Μανούση και τον κατονομάζει, ο Αναστάσιος Παυλίδης, που επήρε κάποτε τον ομματιών του, τριάντα πέντε χρόνια μετανάστης στη Νότια Αφρική, κύριε Υπουργέ, απόδημος Έλληνας και όπως οι περισσότεροι απόδημοι δούλεψε με την ψυχή του και επέτυχε και έχει καλή οικονομική κατάσταση, κύριοι συνάδελφοι. Και καλή οικονομική κατάσταση σημαίνει ότι μπορεί να στηρίξει και μέλη της οικογένειας του. Και διακηρύττω εγώ τώρα από αυτού του Βήματος ότι μεταξύ αυτών και ομιλών, κύριοι συνάδελφοι. Ο ομιλών, κύριοι συνάδελφοι, δεν το απέκρυψε ποτέ, το γνωρίζει η εκλογική μου περιφέρεια, οι φίλοι, οι συμπατριώτες μου, είτε με ψηφίζουν είτε όχι, ότι ένας πετυχημένος στις δουλειές του απόδημος εστήριξε τον αδελφό του που κάνει πολιτική στην Ελλάδα με τον τρόπο που την κάνω. Δοίαν αξίαν έχει, που φαίνεται πως έχει κάποια αξία εκ του γεγονότος ότι την εμπιστεύονται οι Δωδεκανήσιοι επί τριάντα δύο χρόνια από τα πενήντα ένα του κοινοβουλευτικού βίου του Νομού μας -κύριε Καραμάριε, επιτρέψτε μου να αποταθώ στο συμπατριώτη μου τον κ. Ζωϊδη που βλέπω απέναντι. Εάν κάτι λέει αυτό, εκτιμήστε το.

Εκείνο το οποίο, όμως, εκτιμώ εγώ, είναι ότι η συμπαράσταση του αδελφού μου συνέβαλε στο να αποκτήσει η κόρη μου σπίτι. Διαβάζω, λοιπόν, το διαβιβαστικό. Είμαι ύποπτος, γιατί με τη συμπαράσταση του αδελφού μου αγόρασα σπίτι στην κόρη μου. Αυτό μεθαύριο καλείστε να μελετήσετε και αναλόγως να τοποθετηθείτε. Σας λέγω από τώρα να τοποθετηθείτε όπως νομίζετε. Είναι πολύ μικρός ο τόπος για να μη γνωρίζει ο ένας τον άλλον πάντως. Και θέλω να υπενθυμίσω σε εσάς τους συναδέλφους -εγώ δεν δίδω συνεντεύξεις, μία έδωσα όλη και όλη, στην Ολομέλεια της Βουλής απευθύνομαι- ότι αυτή την υπόθεση την παρέδωσα εγώ στη δικαιοσύνη, όχι για το συνεργάτη μου που τον είχα μέσα στα πόδια μου, για το Μανούση. Είχα ανάγκη εγώ να πάω στο Σανιδά για το Διευθυντή του γραφείου μου; Για το Μανούση. Τώρα πώς ξεστράτισε, θα τα βρούμε. Εγώ πήγα στη Δικαιοσύνη.

Έχω, επίσης, υποχρέωση να σας θυμίσω ότι κατ’ επανάληψη ζήτησα εδώ, στην Ολομέλεια, να έρθει επιτέλους ο φάκελος Ντρέιφους. Εσείς οι συνάδελφοι να δείτε. Στους περισσοτέρους δε εξ υμών είχα την ευκαιρία, επειδή επιδείξατε μία περιέργεια που την εξετίμησα και συνεχίζω να την εκτιμώ, να σας ευχαριστήσω. Μου λέγατε: «Κύριε συνάδελφε, μα τι συμβαίνει; Δεν μπορούμε να καταλάβουμε. Σου έστειλε ένα κατοστάρι ο Μανούσης να αγοράσεις σπίτι στην κόρη σου; Σου έκανε πεσκέσι ένα κατοστάρι, εσένα, του Υπουργού, του Βουλευτή; Δεν καταλαβαίνουμε». Και ευχαριστώ εσάς, διότι μου δώσατε την ευκαιρία να σας περιγράψω ορισμένα πράγματα, τα οποία βεβαίως αναλυτικότερα θα συζητηθούν εδώ. Η συμπαράσταση, λοιπόν, του αποδήμου εγέννησε υποψίες. Και έτσι σήμερα το πρωί ή μάλλον από χθες το βράδυ κατά ένα μυστηριώδη τρόπο κυκλοφορούσαν τα πάντα. Υποθέτω ότι ο Υπουργός Δικαιοσύνης θα ψάξει να βρει πώς γίνεται αυτό το απόρρητο, το απευθυνόμενο εις τον Πρόεδρο της Βουλής, εις έναν εκ των κορυφαίων παραγόντων της πολιτείας μας, να μην το γνωρίζει ο Πρόεδρος της Βουλής, αλλά να κυκλοφορεί από εφημερίδα σε εφημερίδα, όπως λέγεται, μέσω κάποιου πιθανώς δικηγόρου. Και αυτό το απόρρητο δεν είναι υπόθεση μόνο δική μου, είναι όλων σας. Κυκλοφορεί από χθες το βράδυ. Αυτό, όμως, είναι λεπτομέρεια. Θα έρθει εδώ, κατόπιν δικής μου κατ’ αρχήν προτροπής, θα γίνει συζήτηση, θα πράξετε εσείς ό,τι νομίζετε. Εγώ είμαι πανέτοιμος να υπερασπίσω την τιμή, την αξιοπρέπεια, την προσωπική και της οικογενείας μου. Δεν δίδω ούτε μία ώρα από τη ζωή μου, προπάντων την κοινοβουλευτική, για δείγμα σε κανένα εξ αυτών των κυρίων που κινούνται υπόπτως -τους γνωρίζετε- και αντί να βρεθούν στα κάτεργα, καθοδηγούν τη δικαιοσύνη και τη Βουλή τι θα κάμει. Δεν προκαταλαμβάνω, απλώς τοποθετούμαι επ’ ευκαιρία δύο γεγονότων. Γεγονός πρώτο και κυρίαρχο, οι απόδημοι, οι Έλληνες της διασποράς, αλλά παράλληλο γεγονός, που έχει πολιτική χροιά και εγώ προσπαθώ να το συνδέσω με το νομοσχέδιο, ο φάκελος Μανούση, ο οποίος μετετράπη εις υπόθεση Παυλίδη. Αυτό δεν ακούτε; Οι εφημερίδες σήμερα έχουν κατεβατά ολόκληρα. Ποτέ στη ζωή μου δεν είδα τον εαυτό μου να φιγουράρει για τόσα και τόσα θέματα που εχειρίσθην. Βλέπω απέναντί μου τον κ. Πάγκαλο. Κύριε Πάγκαλε, ενώ ήσασταν Υπουργός των Εξωτερικών, μου εστείλατε μία επιστολή, με την οποία συνεχάρητε τον ομιλούντα και την κυρία Βάσω Παπανδρέου, διότι τότε ως μέλη της Ελληνικής Αντιπροσωπείας στο Συμβούλιο της Ευρώπης συνεβάλαμε με τους συναδέλφους μας και τα υπόλοιπα μέλη αποφασιστικά να μην ενταχθεί η χώρα των Σκοπίων με το όνομα «Μακεδονία». Ε, δεν τα χαρίζω αυτά! Πώς θα γίνει αυτή η ιστορία; Δεν τα χαρίζω. Εδώ, λοιπόν, η τιμή μας, η αξιοπρέπειά μας δεν έχει ταρίφα. Δεν αναφέρομαι σε κατοστάρικο, ούτε σε ένα ευρώ. Δεν αξιολογούνται η τιμή και η αξιοπρέπεια. Θα τα πούμε και εσείς αναλόγως πράξετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου