Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Βόμβα Παυλίδη στη βουλή: Αφού σε εμένα κάνουν αυτά, φαντάσου τι κάνουν στον πολίτη.


ΚΟΛΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ: Κύριε Πρόεδρε, πως γνωρίζετε δικηγόρος δεν είμαι. Αυτά τα περί τη δικονομία και άλλα παρόμοια τα κατέχετε εσείς, κύριοι συνάδελφοι, εσείς κύριε Βενιζέλο και όσοι είστε νομικοί. Εγώ ζήτησα από την πρώτη στιγμή Βουλή.
Κύριε Πρόεδρε, το θυμάστε; Ολομέλεια. Βουλή. Κύριοι συνάδελφοι, εσείς θα με κρίνετε. Κύριε Γεωργιάδη, δεν εκτίθεμαι, το γνωρίζετε. Δεν εκτίθεμαι. Δεν φοβούμαι. Δεν απολογούμαι. Διήγηση θα κάμω. Και εσείς οι νοήμονες συνάδελφοι θα βγάλετε συμπέρασμα όποιο θέλετε. Ήρθε-δεν ήρθε ο φάκελος; Και αυτό έχει την αξία του. τον περίμενα από καιρό να έρθει. Αν το διαβάσετε θα καταλάβετε αμέσως το περιεχόμενο της όλης ιστορίας. Και αυτό το πράγμα το κρατούσαν ένα χρόνο; Από την άλλη θα σας τα πω και τώρα.
Κύριε Πρόεδρε, παρέδωσα τα πάντα. Δεν είχα καμία υποχρέωση. Αυτό τουλάχιστον το ξέρω γιατί δεν είμαι νομικός. Καμία υποχρέωση δεν είχα να πάω στον ανακριτή τα συμβόλαια, τα δάνεια, το πόθεν έσχες. Τους λογαριασμούς μου παρ’ τους και άνοιξέ τους.
Και τα κρατάς ένα χρόνο; Μετά από ένα χρόνο, αφού ντουμανιάζει ο τόπος, αφού όπως είπε ο κ. Βενιζέλος κυκλοφορεί σαν φέιγ βολάν το απόρρητο; Και ακούστε εδώ. Σας το ξαναλέω.
Αφού σε εμένα κάνουν αυτά, φαντάσου τι κάνουν στον πολίτη. Φέιγ βολάν τα απόρρητα.
Να με παίρνουν χθες τα μεσάνυχτα οι δημοσιογράφοι. «Θα παραιτηθείς; Θα επαναστατήσεις; Θα ρίξεις το γκουβέρνο;»Κύριοι συνάδελφοι, εσείς θα κρίνετε. Διαβάστε το σήμερα το κείμενο και είμαι σίγουρος πως από σήμερα θα διαμορφώσετε άποψη. Από εκεί και πέρα ο καθένας θα κάνει ό,τι καταλαβαίνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου